Faste avtaler

• Daglige beskjeder om hjemsending og henting må sendes skriftlig på SMS innen kl. 10.00 mandag-fredag. Tips: lag alarm på mobilen.
  • Dersom beskjeden kommer etter fristen, følges den ordinære avtalen. Utover det må barna hentes.
  • Faste, nye endringer i avtaleskjema blir først registrert mandag i påfølgende uke etter nytt mottatt skjema.
  • Gratis deltakelse er for 1. og 2. trinn frem til kl. 15.15 hver dag.
  • For 3.  og 4. trinn er gratis deltakelse fra etter skolen frem til klokken 15.45 mandager og tirsdager. Til kl. 16.00 onsdager og fredager, til klokken 16.15 torsdager.
  • Heldagsplass er for 1-4. Trinn 07.30-08.15 og frem til kl 17.00 hver dag.

Elever som skal gå hjem selv sendes hjem med 15 minutters intervall: hel, kvart over, halv og kvart på. Vi har ikke anledning til å inngå avtaler om at vi gir beskjed når barna drar fra AKS om de skal gå hjem selv.
Vi anbefaler at elever med heldagsplass ikke hentes før etter gratis deltakelse.

Det kan være lurt å ta et skjermbilde av hvilke tider du har registrert før du sender skjemaet inn.

Avtaleskjemaet finner du her.