Brukerundersøkelsen AKS

Hensikten med undersøkelsen er å få konkrete tilbakemeldinger på tilbudet i AKS. På den måten kan vi få viktige innspill til hvordan tilbudet kan videreutvikles til det beste for dere og deres barn.

PRAKTISK GJENNOMFØRING

NÅR KAN DU SVARE PÅ UNDERSØKELSEN?

• Undersøkelsen vil gjøres tilgjengelig mandag 24.april og vil vare i litt over en uke, fram t.o.m. onsdag 3. mai kl. 23:59.

HVORDAN KAN DU SVARE PÅ UNDERSØKELSEN?

• Du vil få e-post og en SMS med lenke til undersøkelsen mandag 24. april
  • Du kan svare på mobiltelefon, nettbrett eller PC med internett-tilgang
  • Du kan også klikke deg inn på lenken gjennom skolens nettsider eller direkte på www.vardehartmark.no/aks
  • Undersøkelsen vil ta ca. 15 minutter å besvare for de som har barn i AKS og ca. 5 minutter for de som ikke har barn i AKS.

HVEM GJELDER UNDERSØKELSEN FOR?

• Vi oppfordrer alle foresatte med barn 1.-4. trinn til å delta, også foresatte uten barn i AKS. (vi ønsker tilbakemeldinger fra dere som ikke har barn i AKS for å høre hva dere mener om hvordan tilbudet kan forbedres.)

SPRÅK

• Undersøkelsen kan besvares på 7 språk i tillegg til norsk. Disse er engelsk, arabisk, polsk, somali, tyrkisk, urdu og vietnamesisk.

PERSONVERN

• Undersøkelsen er anonym og alle svar blir behandlet konfidensielt. Det vil si at din identitet ikke vil kunne spores til svarene du avgir.