Vellykket sommeravslutning på AKS

Avslutning AKS

Årets underholdning var Michael Jackson-danseforestilling og en storartet gradering av hele 44 Taekwondo-barn! Alle som har deltatt i vinter stod til gult belte, og det var mastere fra Ryen Kampsport som graderte. Vi er stolte av hva barna har fått til i denne perioden og gleder oss til neste skoleår!

Kiosksalget gikk unna og 1855 kr ble samlet inn i kontanter. Disse er nå vippset til Dyrebeskyttelsen Norge som var årets fokusorganisasjon for Haugenstua AKS. Vi takker alle som har bidratt til innsamlingen, og takk de som har vippset direkte til Dyrebeskyttelsen. Vi estimerer at vi har samlet inn i overkant av 2.300 kroner totalt til Dyrebeskyttelsen!

Mandag 18. juni var det finale i fotballturneringen på AKS. Hele 87 barn fordelt på seks lag har vært med på fotballturneringen, og vi har holdt på hver mandag siden 9. april! Det har vært en sann glede å se barna i aktivitet, engasjementet var rett og slett overveldende. Årets vinnerlag ble Lag 3, 2. trinn. Vi gratulerer med pokal og ser frem til en ny turnering til høsten.

Fotballturnering AKS