Strålende forestilling!

Unexpected

To jenter forelskelser seg i samme gutt, men gutten har andre planer. Det er snart tid for det store nyttårsballet på Haugenstua skole. Elevene har store forventninger, men hva kommer til å skje? Og hvem skal gå med hvem på ballet?

Denne historien dannet bakteppet for forestillingen, som bestod av både skuespill, sang og dans. Elevene har jobbet frem mot forestillingen i hele år, både i valgfagstimene og gjennom to øvingshelger. De har selv skrevet manus til forestillingen, og det er også elevene som står for lys og lyd, markedsføring, kostyme og sminke, skuespill, sang og dans.

Torsdag var det to skoleforestillinger for elevene på 7.-10. trinn. På kvelden ble familie og venner ønsket velkommen.