Frokost på AKS

Frokost AKS

Vi ser at mange elever er sultne allerede i lillefri, da kan skoledagen fort bli lang. Det er ikke alle som orker å spise med en gang de står opp. Kanskje man har større matlyst etter en liten spasertur, eller kanskje apetitten øker når man kan snakke om løst og fast med en AKS-venn?

Etter endt prøveperiode blir prosjektet evaluert for å se om vi skal videreføre/utvide tilbudet til flere elever.

Matserveringen har til nå vært veldig vellykket. Det er en rolig og fin stemning i frokostrommet, og både barna og personalet synes morgenstunden er en flott måte å starte dagen på.

Mandager og fredager serverer vi havregrøt. Tirsdager, onsdager og torsdager er det knekkebrød eller grovbrød med variert pålegg.

For å få til en rolig og fin start på dagen må elevene som ønsker å spise komme senest kl. 08.00. Vi håper dette også vil ha fine ringvirkninger i undervisningen.

Oktoberhilsen fra AKS

Oktober er den måneden det skjer mest på AKS. Dette året var ikke noe unntak! Måneden startet med en knall høstferie der barna fikk oppleve mye spennende. Les oktoberhilsenen fra AKS på Aktivitetsskolens nyhetsside og se bilder fra høydepunktene.