Pirayaklubben 2.-4. trinn

Pirayaklubben

"…eleven skal vere trygg i vatn og vere symjedyktig." (Kunnskapsløftet)

Vi ønsker å tilrettelegge og forberede elevene på svømmeundervisningen de vil få i kroppsøvingen på 4. trinn. Pirayaklubben et tilbud for 2.–4. trinn fredager i 2018. Tilbudet er gratis og for elever med heldagsplass på 2. trinn, og for alle på 3. og 4. trinn.>

For å kunne forberede barna på svømmeundervisningen som kommer er vårt aller største mål å bli trygg i vann. Dette oppnår vi med stor lekelyst i vann samtidig som vi øver på å flyte, dykke under vann og skape trygghet og mestringsfølelse med trygge voksne.

Høsten 2018 sendte vi flere voksne på livreddingskurs for å kunne garantere et trygt og godt miljø i Pirayaklubben. Vi har per i dag fire voksne med livredningsprøven.

• Vi drar til Furuset Bad kl. 13:30, vi spiser matpakken vår der.
  • Retur til AKS rundt kl. 16:00 slik at vi er fremme i god tid til kl. 16.30.
  • Påmelding må skje skriftlig hver gang. Enten til AKS-telefonen: 90 54 58 63, eller til Birgit på mail: birgit.nedreberg@ude.oslo.kommune.no
  • Påmeldingsfrist er tirsdag samme uke. Dette for å kunne kvalitetssikre bemanning.

Har du noen spørsmål er det bare å ta kontakt! Vi håper at så mange barn som mulig ønsker å være med. Målet er å bli trygge i vann – og ha det gøy!